ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یاد خدا تو قلب شکسته داره خونه...!!!

مهریه ی دلدار ناز

زندگی تسلیم روی ماه یار     

 زندگی رفتن به سوی راه یار

عشقشان در قلب حتی بعد مرگ

هک شده  لبخندشان بر روی برگ

عشق یاران گشته سان آسمان

میدهیم از خاطر حب جانمان

جان شود مهریه ی دلدار ناز

میدهیم این جان خود با دست باز

لذتی جز عشق در دل هیچ نیست

راه حب جز جاده وصد پیچ نیست

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


یاد خدا تو قلب شکسته داره خونه


صدا زدن تو دریا وقتی داری غرق میشی

وقتی تو بازیه دل بدونی مات وکیشی

وقتی دلت شکست وکسی کمک نکردت

وقتی که عشق شخصی نشوند به خاک سردت

وقتی وفا کردیو ندیدی از او وفا

وقتی زیار پستت ببینی هردم جفا

وقتی صدا زدی تو ازته قلبت بلند

وقتی که خون جانت هردم و لمحه خوردند

صدا بزن خدایی که خیلی مهربونه

یاد خدا تو قلب شکسته داره خونه

توکلت برخدا دیگه چی میخوای عزیز

وقتی خدارو داری اینجوری اشکت نریز


تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


حسرت


میروی و من ندارم جز فغان

یار من سوگندبه یزدانت بمان

من که جز عشق تو سرشارم ز هیچ

مانده ام در آرزوی هیچ گیچ

زندگی بی تو ندارد رنگ وبو

زندگی بی تو ندارد سمت وسو

من فقط عشق تودر دل داشتم

من فقط مهر تو در دل کاشتم

چون سحر چشمم به امیدت گشود

دست گرمت در دو دست من نبود

من سزاوار تمام غصه هام

من همون دیو بزرگ قصه هام

قدرت و گم کردمو پیدا نشد

از نبودت قلب من دیوانه شد

حال چشمانم به راهت شام راسر میکند

اشکهای ممتدم رخسارها تر میکند

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

داستان


داستانم هست از شرح دهی 

قهرمانش دختریست همچون پری

دختر این داستان گنج خفاست

در درون سینه اش رمز وفاست

عاشق یک رنگیو دور از ریا

پاک و ابی است او همچون سما

در همان ده حکمرانی بود بد

نظم وقانون از برایش بود سد

زور بر اهل دهستان مینمود

در جنگها هم حریفش کس نبود

لیک رویش همچو ماه آسمان

روی او برعکس ذاتش مهربان

دخترک از ظلم شه بیزار بود

در نگاهش شاه یک بیمار بود

بعد از انکه فکر خود را خوب روفت

رفت و پیش حکمران این حرف گفت

جلوه ی تو زیر نور گردد عیان

پس به تو گویم به صد سوز بیان

گرکه تو باشی صدف در قعر آب

لااقل احوال مارا دربیاب

مااگر دختر به شاهنشه نهیم

بررسوم حاکمان هستیم فهیم

گرچه اطلس بر تن ما چون بلاست

در تن ما پوستین حکم طلاست

پس تو برما جایگاهت رخ مکش

ناز ما چوپانیان را هم بکش

ابتدا اندر دلش پرخشم شد

شانس بود که بعد آن بارحم شد

گفت که تو با چنین سوز بیان

تو ربودی حالکم را ای جوان

تو اگر باشی موافق پیش من

من همی خواهم شوی هم خویش من

در دلم گشتی به سان رهبرم

من تورا خواهم شوی چون همسرم

پس بدین سان دخترک شد همسرش

شاه عادل شد به لطف رعیتش

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

عشق و توکل


شبان هنگام بین خواب ورویا

تورا بینم تورابینم به هرجا

نمیدانم چه دردیست از برایم

که دانم هیچ دارویی ندارم

به هر سو میرود این سر تو هستی

تو رابینم چه باهوش وچه مستی

تمام روز یادت توی این قلب

تمام روز نامت روی این لب

تو راهرکس که هر آنش پرستی

بگو بر من که یار من توهستی

مرا از پر نازکتر بود دل

بدونت زهر باشد در پس هل

سراندازم زمینو زیر پاهات

دعا ونظر من پشت نفسهات

بدان من عشقتو در پوست دارم

تورا بیش از خودم من دوست دارم

به روی گونه هایم اشک جاریست

ولی گنج دلم امیدواریست

توکل کرده ام برتک خدایم

همانی که صلاحم هست خواهم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مهمون قلب شما


میدون تردیدولرز

کوچه ی خرم وسبز

پلاک مهرووفا

خونه ی قلب شما

منم از شهر غریب

لونه ی ترس وفریب

منم از ظلمت دور

پی گلدسته ی نور

نه یه جا برای خواب

شیفته ی رنگ سراب

سرور غصه وغم

سهم من گرمی دم

شعر من حرف نیاز

بین ارکان نماز

تو یه نعمت از خدا

برکت خونه ی ما

معنی شعر منی

مثل یک همسفری

غنچه ی باغ امید

پر زهر عشق ونوید

شعر من برای توست

گرچه غیر سبک نوست

میدهم آن را به تو

درمیان نان جو


قلب بی قرار


قلبی نیست جز قلب بی قرار

چشمی نیست جز چشم انتظار

رحمی نیست از سوی یار خود

وقتی نیست در وقت چوب دار

حرفی نیست از رفتن نگار

در دل نیست جز عشق ومهر یار

اشکی نیست جز خون دیده ام

جز من کیست در راه او نثار

نگین

نگین شهر شب گشتم کجایی

دگر رنگین شد رنگ جدایی

نه دارویی است بر این درد دوری

نه سدی بر ره این اشک خونی

فدا کردم برایت جان خود را

جداکردم دلم از دار دنیا

ندادی تو سلامی بر دل من

دگر من ماندمو دستم به دامن

خدایا قلبم از کویت کجا رفت

کجا  زد آشیانه بر سر حرف

بهارم نیست گم  شد نیست پیدا

ندارم هیچ امیدی به فردا

بیا جانم بگیرو راحتم کن

جداکن ریشه ام را از ته بن

یاسمن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:55 | |